hästar

Fått en fråga om alla mina hästar jag haft och ridit och här kommer lite.
Hade en shettis först vid namn Vicky, dock ingen bild. Fick även en liten b-ponny vid namn Funny Girl (ingen bild där)
Sen fick jag Michell (Micke) <3
Sen hade jag underbara lilla Yatzy II <3 många minnen med honom
Min c-ponny RockMount Shadow. Han blev dock halt efter ett tag och utdömd men hans gamla ägare köpte tillbaka honom och efter 2 år var han frisk och han ska hoppa GP-ponnyn denna helgen faktiskt<3
Sen köpte vi lilla Kartinka <3 älsklingponny som jag har nu <3
Vi köpte senare Capris 8. Hon är såld nu.
Nu har vi även Pigall Vici (Pigge) <3
jag har även ridit o tävlat en häst hemma Make Up S ett tag
'
Ridit och tävlat lilla Salenko med. Tävlade fälttävlan med honom. Han blev tyvärr skadad och utdömd.<3 rip.
Red och tävlade även Skånhällas Jack ett tag för några personer.
Har även fått en försäljningsponny från tyskland som jag red o visade för andra. Duca

Kommentarer
Postat av: sofie

kan du inte ha en bildbomb på yatzy II??

2011-05-10 @ 23:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0