hårhårhår

har fått en fråga om mina alla olika frisyrer och färger jag har haft.. joo det har varit en del genom tiden.
Fram till sommaren 2008 hade jag blont men sen började jag färga brunt och lite allt möjligt.
sommaren 2009 långt o mer naturligt brun färg
hösten 2009 lite mörkare
hade några dagar på vintern jag färgade håret svart men det övergick igen till brunt
våren 2010 blev jag blond igen!
och sommaren 2010 kom mina älskade dreads <3
Innan nyår klippte jag av mina dreads och färgade brunt igen.
Nu som alla vet så håller jag på o sparar och vem vet, dreadsen kommer kanske tillbaka ;)
Någon gång under vintern 2009-2010 försökte jag färga håret i SJU olika färger! Några olika nyanser av rosa, gult, lila, grönt, blått rött osvosv.. hm detta satte sig tyvärr (då) inte på håret utan det blev bara småå svaga nyanser medans jag ville att mitt hår skulle skrika färg!! Men det blev inte som jag ville hehe ;D som det kan gå!

Kommentarer
Postat av: tasha

kika gärna in hos mig om du har tid! <3

2011-02-23 @ 21:47:45
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0