..

Hemma från Ullared m.m. nu! Hitta småsaker till en som man brukar göra ;)
Gått runt med nackspärr hela dagen vilket har nu lett till migrän så fick en akut tid på hälsa&helhet(Knäckaryggkiropraktor) Det va inte bara nacken o huvudet som var fel, sne var jag (som vanligt :P) upptäckte att jag inte kunde lyfta min vänsterarm ordentligt så fick ligga där i en timme o knäcka o massera allt.. och som grädde på moset så har jag feber med.. yay
Ska ut o packa inför vetlanda nu!
Men här är resultatet av shoppingen iaf:
Veckodagsstrumpor va ba tvungen :D

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar barbapappa kudden eller vad det nu är!!

AVIS!!!

2011-02-17 @ 19:30:33
Postat av: olivia almqvist :)

jätte fina saker ! :D

2011-02-17 @ 21:16:52
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0