27/2-11

Hemma från GHS för dagen! Stort grattis till Angelica från Onsala rf (samma klubb som mig) som vann 160 klassen Rolex cup!
Var nog den mest.. förvånande klassen jag sett på länge? Svante krascha, Peder gick omkull med häst o stjärnryttarna red helt enkelt inte bra! Men Angelica kommer in o rider sin första världscupklass o vinner! Blir nog fest för klubben? ;) eller nått!!
Gårdagen blev random. Bestämde mig helt plötsligt på kvällen att jag skulle iväg så drog iväg till Lindome med Lovisa o träffade männsikor, sov sen även där typ någon timme kanske o sen har jag gått på Scandinavium.. hm jag somna t.o.m. till under hoppklassen^^
Men nu är det TACOTIME! Får ta o tjocka mig lite nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0