21/2-11

Hemma idag från skolan! Riktigt skönt har inte lämnat min säng ännu! Men börjar bli lite smått hungrig!
Jag blev helt plötsligt sugen på att köpa en kanin förut! Har haft två st innan, Sötnos som var så tjock att hon bara gick fram och knappt det, hon blev 10 år och sen hade jag lilla Dino som var supersocial som blev 16 år.... lite för mycket..
Men iaf letade upp lite kaniner och har nu ringt en tjej som föder upp kaniner. Jag ska ringa tillbaka kl 5 eftersom några hade mejlat imorse om att de ville ha kaninen men om de inte har mejlat igen till 5 så är hon min!!! Hoppashoppashoppas!
Chanell är namnet på henne och hon är vit med blåa ögon! Riktigt taggad nu!!

Kommentarer
Postat av: olivia almqvist :)

guud va söt !! :D

2011-02-22 @ 23:59:31
URL: http://oliviaalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0